خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

منو ببخش

من گرفتار تبی هستم                                        که آتیش زده به جونم 

           از گناهام در عذابم                                        کاشکی عاشقت می بودم 

                             

          منو ببخش 

  

نفهمیدم چه جوری                                                             کور و کر شدم 

نفهمیدم چی شد که من                                    سنگ دل و زود باور شدم 

 

منو ببخش 

 

اگه برات                                                         همدم خوبی نبودم    

اگه که تو برق چشمات                                     آرزو هاتو ندیدم        

 

منو ببخش 

  

لیاقت خوبی هاتو نداشتم                  جایی تو قلبم واسه تو دیگه باقی نگذاشتم 

  

 

                                      ترانه از آزی جون

+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ 

 

اگه امید دارید که طرفتان شما را ببخشد و این وسط  

یکی زیر آب او را پیش شما زده این بهترین گزینه است!

     

   

             

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 8 آبان 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

خیلی قشنگ بود .. مرسی آزی
خداروشکر که کسی زیراب کسی رو پیش ما نزده ..
کسی هم زیر آب ما رو پیش کسی دیگه نزده ..
منم که زیرآب زن نیستم ..
کلا شعر قشنگی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد