خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

جمله

گفتی؛ باور کردم ٬ اصرار کردی شک کردم٬ قسم خوردی گفتم دروغه!!  

  

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 

 

آنگاه که زبان دلم نمی فهمی٬ به چشمانم بنگر ٬شاید بهترین گواه من باشند! 

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 

 

آنگاه که باورم نکردی قلبم شکست ٬حال هر تکه اش جداگانه تو را دوست دارد! 

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 

 

فتنه چشم مست تودر دل ویران من ٬واژه انقلاب را زیر سوال می برد! 

 

 

¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×¤×פפנ

 

پ.ن۱؛دفتر جمله هام دست معلم زبانمون بود ٬این جمله هارو برام نوشته بود!! 

 

تصمیم گرفتم بعضی وقتا تو ادامه مطلب خاطره بنویسم: 

تابستونی رفته بودیم بازار پیش یکی از فامیلا که خیلی باهاش رو درواسی داریم ازش طلا بخریم 

مامان چنتا از طلا هاشو که از همون آقاهه ۲۰ ساله پیش خریده بود آورده به خودش بفروشه  

آقاهه گفت :آخه چرا می خواین اینا رو بفروشین؟؟؟ 

من از دهنم پرید:آخه دیگه از دور خارجه 

آقاهه: speechless.gif : 22 par 24 pixels.

مامان: embarrassed.gif : 19 par 18 pixels.

من : 

مامان:Angry Elf

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 18 دی 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
به به ..آفرین به خانم معلم . زیبا بود .
کاره قشنگی میکنی ... دفتر جمله هم پس داری؟
راستی شرمنده من خنگ فرق لوگو و بنر رو نمیدونستم ..
فکر کنم لوگوی خودت رو پیدا کردی ..؟اره؟
چه خبر از امتحانات؟
تا بعد ..
موفق باشی

آرش پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://setarehbaran.mihanblog.com/

خیلی ممنون
مرسی از اینکه با خیلی از چیزها مخالفی ولی لطف می کنی کامنت میذاری

خانباجی پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 06:03 ب.ظ http://khatkhatih.blogspot.com

سلام دختر خوب
چطوری؟بهتری یا نه؟
نکته این خاطره چی بود؟
خب ،آره دیگه مادرت میخواسته طلای جدید بخره.حق با تو بوده!!
ببین ا ز روزمرگیهات بیشتر بنویس.با حال مینویسی.منظورم اینه که ازشعر بیا بیرون

مریم پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.cafe2cafe.blogfa.com

سلام
.......
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ

فاطمه پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

سعیده سلام خوبی آخی یاد روزای آبله مرغون خودم افتادم چند وقت بود به وبلاگت سر نزده بودم از بچه ها شنیدم آبله مرغون گرفتی ایشالا زودتر خوب میشی امتحاناتم خوب میدی. قربونت بشم راستی تولدت هم مبارک

یه چیزی بگم مسخرم نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فامیلیتو یادم رفته!!!!!!!!
بهم میگی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد