خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

جمله

اگه مردم رو به حال خودشون رها کنم اونا هم به من کاری ندارن 

 

!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! 

 

دستام رو دوست دارم چون بهم کمک میکنن تا به یه دوست کمک کنم 

 

!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! 

 

بسیاری میدونن چه کنن ولی فقط تعداد کمی به اونچه می دونن عمل می کنن

نظرات 5 + ارسال نظر
شیما شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.arusaketanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبت خیلی خشنگ بود
من میتونم لینکت کنم؟

فاطمه شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 01:43 ب.ظ

سعیده جون سلام عزیزم . فردا یعنی 25 مرداد روز تولد رضا صادقیه (مشکی پوش عاشق) میخوام از طریق وبلاگت تولد رضا رو به همه مشکی پوشها و مشکی دوستها تبریک بگم. اول از همه هم به خود آقای عاشق تبریک میگم. تو هم اگه میتونی یه مطلب برای تبریک تولدش بنویس.

فاطمه شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

سعیده جون عزیزم سلام. واقعا که راست میگی. ولی بستگی داره که این دست به کدوم دوست کمک میکنه که قدر دوست رو بدونه.

آرش جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

سلام دوست خوبم
من خوبم
امیدوارم شما هم در صحت و سلامت به سر ببری
ممنون که منو فراموش نکردی و به من سر می زنی
بهتربن هارو برات آرزو می کنم
شاد باشی
خدانگهدار

علی اکبر جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 01:49 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
حوبی؟
جملاتت عالی بودن ...
خوبه هراز چند گاهی چنین جملاتی رو هم قاطی پست های روزمره ات جا بدی ..
درباره خوندن کتابها هم که غرضی نداشتم ..فقط تحسینی بودکه من به شما کردم .
خوشحالم که به خوندن کتاب و تشویق کردن دوستان وبلاگی به کتابخونی دست زدی..
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد