خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خدایا چگونه ؟{من نوشته}

خدایا مرا چگونه ساختی ؟

چگونه به من عقل دادی؟

چگونه سر و صورتم را افریدی؟

چگونه دستانم را ساختی؟

چگونه پا هایم را به وجود اوردی؟

چگونه مرا در شکم مادرم نهادی؟

چگونه مرا به زمین فرستادی؟

چگونه مرا بزرگ کردی؟

چگونه به من عشق را یاد دادی؟

چگونه مرا مادر کردی؟

چگونه کودکم را افریدی؟

چگونه او را در شکمم نهادی؟

و چگونه........

                                                                   من نوشته از فاطمه

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر حسین جمعه 9 آذر 1386 ساعت 09:27 ق.ظ http://at000.blogfa.com/

سلام
ممنون که سر زدی بران نظر دادی
منم شمارو لینگ کردم به اسم یک عاشق
بای

لطفا خر صورتی مو هم لینک کن

میلی جمعه 9 آذر 1386 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.shym.blogsky.com

سلااااااااااااااام سبله جووووووووووونم!!!!

این وبی که گذاشتم برو توش اگه از قالبش خوشت اومد بم خبر بده !!!

خوب دیگه فهلا !!!

تاتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد