خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

من نوشته

ازامروز می خوام یه پست بزارم به اسم من نوشته هر کی هر نوشته ای داره برام توی نظرات بنویسه من همشو به اسم خود شخص می ذارم توی پستام .
نظرات 1 + ارسال نظر
هپلی سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://happali.blogsky.com

سلام همسایه

راستی داشتم پست های قبلیم رو مرور مرور میکردم که به نظری که داده بودی برخورد کردم !


من ۲۰ ساله نیستم ! نمیدونم از کجا این فکر رسید !

خودمم کلی خندم گرفت تا خوندم ! جالب اینه که خودم هم ندیده بودم ! یهو دیدم تعجب کردم ! من ۵ سال پیش ۲۰ سالم تموم شد !

حالا توام من یه چیزی گفتم به هر حال ۲۰ سال که داشتی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد