خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

آخرین 5 شنبه ی سال 90 + مور مور ...

آخرین 5شنبه ی سال 90!
فک می کنی واقعا امسال سال خوبی برات بود؟
آرزو هات برای سال دیگه چیه؟
چه احساسی پیش خودت داری؟
دوست داری به کی چی بگی؟
دوست داری سال دیگه چطوری زندگی کنی؟
دوست داری کیا رو ببینی ؟ 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حس می کنم باید حس خوبی داشته باشم که یه سال دیگه از عمرم رو گذروندم!

ولی وقتی به سال دیگه فک می کنم از الان یه جوری میشم!

نمی دونم چرا!

از اون آدمایی نیستم که واسه امتحان استرس داشته باشم!

از پیش دانشگاهی نمی ترسم ولی مور مورم میشه وقتی اسمشو می شنوم!

نمی دونم چن سال دیگه که اینو بخونم چه احساسی دارم ولی الان ....!  

چی میگم؟! اصن معلوم نیست تا یه ثانیه دیگه زندم یا نه! اونوخ دارم به چن سال دیگه فک می کنم!

 

محسن چاووشی: تو کافه ی خالی، یه استکان چایی ،کنار تنهایی! 

بازم محسن چاوشی: چمدونمو دارم می بندم، با یه طرح کهنه از دل خوشیام، باورم نمیشه باید برم و ،دیگه هیچ وقت به دیدنت نیام، تو که میشناسی منو بهم بگو ،مگه میشه این همه ساده برم ،تو تموم جاده ها عطر تو هست، بگو باید از کدوم جاده برم!

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

من احساس میکنه آره. سال خیلی خوبه در انتظار من باید باشه
البته 90 همچین تعریفی نداشت
ولی امیدها به سال 91 هست

والا احساسا خاصی هم ندارم.
کلا آدم کم حرفی هستم و به کسی چیزی نمیگم.
فقط به خدا میخوام بگم سال 91 برای همه شاد باشه. شادی تک نفری رو دوست ندارم.

چطور زندگی کنیم!؟ نمیدونم
بی آزار


دوست داری کیارو ببینی!؟
دوست دارم برم یه جایی که جز خودم هیچ آدم دیگه ای نباشه.

رها پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://Duneh.blogfa.com

خاک به سرت سعیده
اگه ابی من به این راحتیا پیدا میشد که تا الان ۱۰ تا بچم داشتیم
فعلا میخوام ادامه تحصیل بدم

10 تاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اعدام تحصیل منظورته دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهام پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://manoelham.persianblog.ir

بازم خوش به حاله تو بابات یه چیزی خریده بود!
ما از مال مردم استفاده کردیم
ولی خعلی خوش گذشت
آرزو کردم ای کاش پسر میبودم

خوش به حالت!
منم یه وقتاییی این آرزو رو می کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد