خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

یادم نیست!!!!!

سلام 

 

دلم می خواست بعد از این همه وقت که برگشتم کلی حرف بزنم!!!!!  

ولی یادم نمیاد که چی می خواستم بگم!

نظرات 6 + ارسال نظر
خرک شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

یکی به من بگه این جا چه خبره؟!زن میخای من هستم ها!!!!!!!!

یکم دقت کنی می فهمیا!!!!!
درضمن من یه دخترم! زن می خوام چیکار؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

خاک یر سرتتتتتتت

یاسمین پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

وای مامانم اینا انقد کم رویی نکن یه کم خودتو تحویل بگیر ..دلم به حال مظلومیتت می سوزه اینجوری(اشاره به اینکه در بودنت از اول معلوم بود)
من از دوستیای قدیمی فاصله گرفتم؟خوب کردم ....
رفاهی جماعت تحمل کردنش سخت شده بااینکه اکیپای حال بهم زن از مدرسه رفتن ولی ....بچه ها خیلی بد شدن...

یاسمین یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است؟؟؟؟؟؟
سوالم میکنی بچه پررو ؟معلوم نیس چرا اینجوری نگاه میکنم؟؟؟؟شما حرف نزنی سنگین تری...لازم نکرده یادت بیاد چی میخواستی بگی....حیف که دم دستم نیستی سعیده.....حالا من باید بیام سر بزنم آره؟؟؟؟
آره خب یادم رفته بود که بچه رفاهیا خیلی از عالم دوستیای قدیمی فاصله گرفتن...

کوفت
مرض
درد
مگه من تو مدرسه چقدر وخ دارم؟؟؟؟؟؟
تازه معلم کامپیوترمونم صد بار چکمون می کنه!
خودتم از دوستیای قدیمی فاصله گرفتی

مهرداد پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اینا همه علائم پیر شدن هستا!!

آخ گفتی!!!!!!
من که یه وقتایی فک می کنم ۲۰۰ سالمه!

علی اکبر دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
اینها همش به خاطر بی معرفتی هاته دیگه .. حالا زیاد نمی خواد حرف بزنی .. کم گوی و گزیده گوی چون در ..

تا بعد .. فقط هول نشو ..

من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من هول میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در بودنم که معلوم بود از اول!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد