خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

قوانین من !

- تازگیا عوض شدی! 

 یه کارایی می کنی که قبلا نمی کردی! 

یه چیزایی میگی که قبلا نمی گفتی! 

یه جاهایی میری که قبلا نمی رفتی! 

یه چیزایی می بینی و می خونی  و می شنوی که قبلا نمی دیدی و نمی خوندی و نمی شنیدی! 

خیلی عوض شدی! 

بگو چی شده؟ 

چرا این قدر عوض شدی؟ 

چرا کارات اونقدر فرق کرده که آدم فک می کنه یه کس دیگه ای هستی؟!؟! 

 

- نه! چیزی نشده! من خودمم! یه آدم دیگه نیستم! خیلی هم عوض نشدم!  

 فقط قوانینم رو عوض کردم!!! 

  

  

                                                                                        سعیده 

!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛! 

 

فیلمای ماه رمضونو می بینین؟؟؟؟ 

حرصم میگیره از این دختره سارا توی سقوط یک فرشته ! 

یه خورده زیادی احمقه! 

 

!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛!؛! 

 

گناهی ندارم ٬ ولی قسمت اینه ٬ که چشمای کورم به راهت بشینه ٬برای دل من ٬واسه جسم خستم٬ منی که غرور رو ٬تو چشمات شکستم  

سر از کار چشمات کسی در نیاورد ٬ که هر کی تو رو خواست ٬ یه روزی بد آورد٬ برای دل من ٬ واسه جسم خستم٬ منی که غرور رو تو چشمات شکستم٬ واسه من که بر عکس کار زمونه٬ یکی نیست که قدر دلم رو بدونه ٬ گناهی ندارم ولی قسمت اینه٬ که چشمای کورم به راهت بشینه....(گناهی ندارم از محسن یگانه)

نظرات 6 + ارسال نظر
امیرحسین شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://e2gameover.persianblog.ir

وبلاگ خوششششلی دالی
دوت دالی به منم سر بزن

سلام
ظاهر وبلاگتون جالبه
به منم سر بزن

علی اکبر دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خب خداروشکر که چیزیت نیست .. اما راستشو بگوها من حسم میگه یه چیزیت شده
الهی برا چی دلت گرفته .. خب دله دیگه اگه نگیره که زندگی معنایی نداره .. داره
قوانین توئه .. خب بگو اگه خوبه ما هم طبق همین قوانین پیش بریم شاید ما هم یه چیزیمون شد .. اینقدر خسیس نباش دختر

موفق باشی

مهرداد یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

فیلمای ماه رمضون امسان برای افزایش سکته بر اثر حرص دادن خیلی مواثر هستن!!!

من که قید تلویزیون زدم و همش پشت کامیوتر نشستم!
البته بهت توصیه میکنم تو این کارو نکنی!!
چون کم دردم گرفته دیگه

نوشین پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://bacheha-baham.mihanblog.com

سلام ویلاگتون خیلی بامزه وزیباست
اگه به وبلاگ من نیز سری بزنید خوشحال میشم

علی اکبر یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 09:22 ب.ظ

چی شده !؟
من که چیزی حس نکردم ... همون قبلی ای
حالا این قوانین شما چی هست که باعث شده دیگران فکر کنن خیلی عوض شدی ..

سقوط یک فرشته خیلی ندیدمش اما می بینی چه راحت مسیر زندگی ادمها عوض میشه .. حالا میخوای هر کی باش .. شیطون کاره خودش رو خوب بلده

آهنگش زیباست ...

تو یه چیزیت شده ... الان یه جورایی شدی

نه!!!!!‌چیزی نشده!
یه خورده دلم بد گرفته بود!
الان خوبم!!!!!

قوانین منه دیگه!!!!!

مرسی

هفشجانِ من شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://hafshejaneman.blogfa.com

سارا سادست....
گرسنمه

خیلی!!!!!!!!

یه خورده دیگه صب کنی تموم میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد