خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

نامتناسب + تولد!

من سر به تنم زیاد بود از اول  

شالوده ام از تضاد بود از اول 

ابعاد مرا عشق به هم ریخته بود 

روحم به تنم گشاد بود از اول 

 

 

جلیل صفر بیگی 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++ 

پ.ن۱: تو یه لحظه تو چشای من نگا کن . با صدای من در قلبتو وا کن . کمی ارامشو حس کن تو ترانم . واسه تو یه دنیا حس عاشقانم . دلتو به این صدای خسته بسپار . تو منو داری عزیزم منو این بار . من می خونم تا  تو آرامش بگیری . تو با من به سمت تنهایی نمیری  .... (دل تنها از مازیار فلاحی) 

 

پ.ن۲:امروز چهارمین تولد وبلاگمه!!!!!!!!!! (یعنی ۳ سالش تموم شد رفت تو ۴ سال!) 

مرداد ۸۶ تا مرداد ۹۰!  

تو این ۴ سال با دوستای خیلی خوبی آشنا شدم!!! 

اگه بخوام فقط چنتاشونو نام ببرم باید بگم: 

همشهری جوان (علی اکبر) ٬ رهگذر خسته (محمد رضا)٬ نونوچه جون٬ برای دل خودم(پیمان) ٬ منم بلدم بنویسم ( مهرداد که نمی دونم چرا وبشو بسته!) ٬ نمی دونه می خواد بدونه( طیبه جونم!) ٬ و..... 

و همین طور باعث شدم که کلی از دوستام وب بسازن مثه : 

رفاقت (عارف و یاس )  ٬دل نگار ( مهدیه)٬ آخرین بار (سمیرا و فریده) و.... 

و    از آسمان به زمین آمدی ستاره( ساره جونم)

 

  

 

 

خوبه؟؟؟؟ 

حالا که من کیک دادم کادو می خوام!!!!!!!!!

  

نظرات 9 + ارسال نظر
حانیه پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://sheytoun666.mihanblog.com

سلام. چطوری؟ کم پیدایی وبت چه خوشمل شده!!! راستی سعیده پرنده شبم هک شده ولی وبلاگ شیطان پرستیم فعلا سالمه اونو اپش کردم وقت کردی سر بزن!

سلام هانی جون!!!!
چه عجب بعد از عمری شما آپیدی!!!!!!!!!!!

ساره چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

باریکلا چه دخترخوب وحرف گوش کنی شدی زودزودم آپ میکنی ..آفرین آفرین واسه اسمم هم مرسی

من دختر خوب و حرف گوش کنی بودم!!!!!!!!!!!
واسه اسمتم خواهش عزیزم!

علی اکبر سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
ممنون این شد یه چیزی ... من عاشق اون شکلاتهای بغل کیکت هستم ... خوشمزن


تو هم از دوستای خوب وبلاگیم هستی ... امیدوارم که هر کجا که هستی موفق و پیروز باشی

امیدوارم خوشت بیاد .. زیاد نخوری ها
http://s1.picofile.com/file/7107420535/IIC_H_VOL01_142.jpg

سلام
مرسی
وااااای
چه شیرینیای خوشمزه ای !!!!!
ممنون

هراسمی که خودت بیشتردوس داری!!! دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

الهی قربونت برم فدای خودتو وبت دلم برات تنگه زیاد کاش میشد یه باردیگه دورهم جمع شیم امافقط بچه باحالا نه اون پرافاده هایی که حتمایادته کیابودن!تفلدت مبارک جیگر درضمن طبق گفته بالا هراسمی که خودت بیشتردوس داری روبذار ولی جای اسممو توپستت خالی نذار دفه بعدمیام پرشده باشه ها...دوسم داری؟ میدونم جواب چیه بازم میگم دلم برات خییییییلی تنگیده

وااااااااااااااااااااااااااااااااای!
ساره جونم!(همین اسم خودت بیشتر بهت میاد عزیز)
دل من مبرات تنگیده یه عالمه!
آره کاشکی می شد!
دقیقا فقط باحالای خودمون نه اون پرافاده هایی که می دونم دقیقا منظورت کیه!
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چشم اسمتم میذارم!

مهرداد یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://google.com

عجب!! تا حالا به ارشیوت دقت نکرده بودم!!!
بابا حرفه ای...

تولدت وبتتتتت مبارککککککککککککککک
ایشاا... همچنان ادامه بدی

و اینم کادوی من. شرمنده یکم ساده هست
http://s1.picofile.com/file/7105827204/blue_rose_flower_pictures_230.jpg

مرسی ممنون!
گل آبیم جالبه!

sinorita شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

tavalodet mobarak
dg webloget khaly ba tajrobe shide

شازده کوچولو جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.shazde-kuchulu.blogfa.com

سلام. وبت رو خوندم. من از خوندن خاطره آدما لذت می برم. دوست دارم وبایی که میرم پر باشه از خاطراتشون.
این سایت مغز مصنوعی که معرفی کردی هم رفتم. این که مغزش کار نمی کنه.
چند وقت پیش یه خبر عجیب شنیدم. توی چین یه گربه پیدا شده. یه گربه که رنگش صورتیه. ولی دیگه خرش رو نشنیده بودم. دنیا خیلی عجیب شده این روزا.

رضا جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

تولدش مبارک

تولد یکی دیگست تو چرا کادو میخوای؟ :دی

مرسی!
اون یکی دیگه مال منه ها!!!!!!

علی اکبر جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 01:23 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
تبریک میگم تولد وبلاگت رو ... 4 سال خیلیه که یکی بتونه تو این محیط کار کنه و بمونه .. جدا از سختی هاش و پیدا کردن مطالب درخور و یافتن دوستانی که بتونن با هم تبادل نظر و اطلاعات کنن به نحوی که به ارتقای سطح فکری خودشون و این بزرگترین منبع اطلاعاتی دنیا بپردازن ...
میدونم 4 سال بودن تو این محیط علی رغم سختی هاش لذتهای زیادی داره که میدونم تجربه کردی ..

البته این رو هم بگم که چهارسال نوشتن و موندن این هم تو این فضای کوچیک و تنگ و دوام آوردن توش که تو تونستی بیاری و وبلاگت رو به این جایگاهی که هست برسونی اینطور تولد گرفتن درخورش نبود ... باید یه جشن کوچیک میگیرفتی یه کیک بزرگ هم میگذاشتی بعد بچه های مجازی رو دعوت میکردی تا تو یک بعدازظهر خنک تابستون با خوردن چایی دست ساز و خوردن کیک پخته شده خودت این روز رو جشن میگرفتی ..
خسیس ... من کیک میخوام

امیدوارم که وبلاگت جایگاهی درخور بین وبلاگهای فارسی زبان باز کنه ..

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد