خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

الهی

الهی گفتی بکن و نگذاشتی و گفتی مکن و بر آن داشتی! 

الهی آنچه در دست من است ندانم تا روزی کیست و آنچه روزی من است ندانم تا دست کیست! 

 

خواجه عبدالله انصاری 

 

~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ـ~ 

 

دیروز رفتم اخراجی ها ۳ رو دیدم! 

محشر بود! (اما داستانشو کامل نمی گم که مزش نره!)

ینی یه چیزی میگم یه چیزی می شنوینا! 

مخصوصا به درد جوونا و نوجوونا می خورد! 

اگه رفتین ببینین٬ با دید نقادانه ببینین٬ تا بفهمین که چی میگم! 

یه شعرم آخرش می خونن که خیلی قشنگه! 

توشم یه ورژن از  سوسن خانومو واسه حاجی گیرینف که کاندید رئیس جمهوری شده ٬ می خونن!

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 03:26 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

جملات خواجه عبدالله حرف ندارن ..

من فکر نمی کردم دیگه بتونه مثل قسمت اولش زیبا و جذاب باشه .. اما انگار نظرمو عوض کردی تو ... پس باید ببینمش ...
با دید نقادانه ؟ چرا اونوقت؟

چون که تو این قسمتش کلا به انتخابات رسیده!
و به جوونا فهمونده که احمقانه و بی دلیل به دنبال یه آدم راه نیافتن!
و اینو خیلی خوب برای جوونا توضیح داده!

مهرداد جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

مگه اومده بیرون؟؟

میترا جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.46913578222.0490420442سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد